forsyningsskibe – ren olie er nødvendigt
De tre vigtigste egenskaber ved driften af forsyningsskibe er "driftssikkerhed, driftssikkerhed og driftssikkerhed". Det forudsætter nul fejl, og ren og tør olie kan bidrage til at opnå dette.
Driftsomkostninger er også altafgørende i dagens ekstremt konkurrenceprægede miljø, og ved at holde olien ren sikres den længst mulige levetid for olien og komponenterne.
De mikroskopiske fragmenter fra slid kan ikke kun medføre store reparationsomkostninger, men også endnu større omkostninger i forhold til tabt indtægt.
Ren og tør olie giver også mulighed for at se ganske små ændringer i olieanalyseresultaterne fra laboratoriet eller endnu bedre med online olieanalyser. Dette vil gøre operatøren i stand til at sætte et udgangspunkt for normal drift af det aktuelle udstyr, registrere unormal drift tidligere i processen samt reducere omkostningerne ved driftssvigt.
Vi er stolte af vores langvarige samarbejde med Maersk Supply Service.
Uanset om du driver en PSV, en AHTS eller SSV kan vi hjælpe dig med at opnå dine driftsmæssige ambitioner inden for mange applikationer. Se menuen til venstre.
Lær, hvordan andre kunder har fordel af CJC® - Klik for at downloade
Kunde cases på engelsk:
- Bow Thruster_Ulstein 150 TV_Supply Vessel_Gear Oil_HIGHLAND_ASMA7015
- Diesel Engine_Rolls Royce Bergen_MainSyst_Lube Oil_NORTH VANG._ASMA7023
- Main Engine, Rolls Royce Bergen, Diesel & Engine Lube oil, Solstad Offshore_CCMA7037
- Seismic System_Research Vessel_Bilge Water_OCEAN ODYSSEY_ASMA7027
- STB Stern Tube, Supply Vessel, Lube Oil_CCMA7039
- Stern & Bow Thrusters_Gear Syst_Supply Ves_Gear Oil_NORTH TRUCK_ASMA7022
- Stern Tube Seal_Platform Supply_Lube Oil_ISLAND_ASMA7026
- Wartsila Main Engine_Platform Supply Vessel_BOURBON_Lube Oil_ASMA7028